(index fórumos kérdésre adott válasz)
Erre a kérdésre általánosságban nem tudok válaszolni. Azt viszont tudom, hogy több oka is van annak, amiért én hibátlanul működő gépet megbontok:
1. Mert érdekel (na jó, ez csak vicc volt, de a saját gépemet mindenképpen azonnal szétszedem)
2. A port a vázból belülről is ki kell fújni – ezt csak így lehet
3. Vannak mechanikus elemek, amelyeket zsírozni kell (pl. a bütyköket a hajtóműben)
4. Megnézem, be van-e ázva, volt e beázva, szerelve. A behatoló víz utólag is okozhat gondot, amikor a beszáradt só éppen magába szívja a légköri nedvességet.
5. Vannak géptípusok,amelyekben kiesnek a csavarok. A leginkább érintett: 7d. Amiben találkoztam még ilyennel: 40d, 350d (mind!), 400d, 5dMk2
Mivel ez a hiba a gép leállását okozza, illetve néha kiéget egy-két panelt is, én BIZTOSAN szétszedném a működő, hibátlannak látszó gépet is.
(És még valami: könyörgök, higgyétek el, hogy ha egy gép beázott, akkor hiába teszitek be akár egy tankhajó méretű rizshegy mellé, attól nem jön ki belőle a víz. Azt bizony nagyon gyorsan szét kell szedni – akkor is, ha működik)
Kategóriák
Archívum
- 2024. március
- 2023. február
- 2019. március
- 2019. január
- 2017. október
- 2017. július
- 2017. február
- 2016. december
- 2016. november
- 2016. július
- 2016. június
- 2016. március
- 2016. február
- 2015. november
- 2015. augusztus
- 2015. július
- 2015. április
- 2015. február
- 2015. január
- 2014. szeptember
- 2014. július
- 2014. június
- 2014. május
- 2014. március
- 2014. február
- 2014. január
- 2013. december
- 2013. november
- 2013. szeptember
- 2013. augusztus
- 2013. március