(index fórumos kérdésre adott válasz)
Erre a kérdésre általánosságban nem tudok válaszolni. Azt viszont tudom, hogy több oka is van annak, amiért én hibátlanul működő gépet megbontok:
1. Mert érdekel (na jó, ez csak vicc volt, de a saját gépemet mindenképpen azonnal szétszedem)
2. A port a vázból belülről is ki kell fújni – ezt csak így lehet
3. Vannak mechanikus elemek, amelyeket zsírozni kell (pl. a bütyköket a hajtóműben)
4. Megnézem, be van-e ázva, volt e beázva, szerelve. A behatoló víz utólag is okozhat gondot, amikor a beszáradt só éppen magába szívja a légköri nedvességet.
5. Vannak géptípusok,amelyekben kiesnek a csavarok. A leginkább érintett: 7d. Amiben találkoztam még ilyennel: 40d, 350d (mind!), 400d, 5dMk2
Mivel ez a hiba a gép leállását okozza, illetve néha kiéget egy-két panelt is, én BIZTOSAN szétszedném a működő, hibátlannak látszó gépet is.
(És még valami: könyörgök, higgyétek el, hogy ha egy gép beázott, akkor hiába teszitek be akár egy tankhajó méretű rizshegy mellé, attól nem jön ki belőle a víz. Azt bizony nagyon gyorsan szét kell szedni – akkor is, ha működik)
Kategóriák
Archívum
- 2019 március
- 2019 január
- 2017 október
- 2017 július
- 2017 február
- 2016 december
- 2016 november
- 2016 július
- 2016 június
- 2016 március
- 2016 február
- 2015 november
- 2015 augusztus
- 2015 július
- 2015 április
- 2015 február
- 2015 január
- 2014 szeptember
- 2014 július
- 2014 június
- 2014 május
- 2014 március
- 2014 február
- 2014 január
- 2013 december
- 2013 november
- 2013 szeptember
- 2013 augusztus
- 2013 március